8 Ιούλ

Ερχονται μηνύσεις και αγωγές για τη διαβόητη λίστα Πέτσα

(0)

Κοινοποίησέ το!

Αναδημοσιεύουμε το άρθρο του Δ. Κανελλόπουλου από την Εφημ. των Συντακτών. Τα 20 εκατομμύρια € προς τα ΜΜΕ με πρόσχημα την πανδημία και τα μηνύματα που έπρεπε δωρεάν να μεταδίδουν, συνιστούν στοιχείο απόλυτου εκμαυλισμού των ΜΜΕ και υποταγής τους σε ένα οργουελιανό καθεστώς κυβερνητικής παραπληροφόρησης ………………………………………………………………………………………………………………………

“Ευρύτερες διαστάσεις αποκτά η αδιαφανής διαφημιστική καμπάνια για την πανδημία, καθώς τα αντιπολιτευόμενα μέσα ενημέρωσης πήραν σημαντικά μικρότερα ποσά από εκείνα που στηρίζουν την κυβέρνηση κι ας έχουν χαμηλότερη κυκλοφορία ή θεαματικότητα ● Δεν λέει αλήθεια ο πρωθυπουργός όταν ισχυρίζεται πως όλες οι καταχωρίσεις έχουν εξοφληθεί.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ιστορία θα έχει δικαστική συνέχεια. Το ζήτημα με την περιβόητη λίστα Πέτσα δεν σταματά εδώ. Για την ακρίβεια, τώρα αρχίζει. Διότι, όταν μία εφημερίδα παίρνει το 1/5 των χρημάτων που λαμβάνει μία άλλη εφημερίδα με μικρότερη κυκλοφορία και λιγότερους εργαζομένους, νοθεύεται εκ των πραγμάτων ο υγιής ανταγωνισμός. Οι μηνύσεις και οι αγωγές έρχονται και θα είναι πολλές, από και προς διάφορες πλευρές. Πλέον το θέμα δεν είναι μόνο πολιτικό, αλλά αποκτά ευρύτερες διαστάσεις.

Χθες, πάντως, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100.3, έδειξε την Initiative Media, τη διαφημιστική εταιρεία που ανέλαβε τις καμπάνιες για την πανδημία, ως την υπεύθυνη για το μοίρασμα των χρημάτων. «Το μόνο το οποίο θα μπορούσα να εισπράξω ως δικαιολογημένη κριτική ήταν ότι ίσως δεν εξηγήσαμε πάρα πολύ καλά από την πρώτη στιγμή ότι δεν είναι μία δουλειά την οποία την κάναμε εμείς.

»Την αναθέσαμε σε μία εξωτερική, στη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, να μοιράσει τα χρήματα. Δεν κάναμε εμείς καμία παρέμβαση. Εξού και όταν δόθηκε η λίστα δεν υπήρξε ουσιαστική κριτική για το πού πήγαν τα ποσά. Δόθηκαν σε όλους», είπε. «Δεν δόθηκαν με παρέμβαση πολιτική;» ρωτάει ο Παύλος Τσίμας τον πρωθυπουργό για να πάρει απάντηση: «Οχι, όχι, όχι». Το είπε τρεις φορές ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία στους ακροατές του ραδιοσταθμού του ΣΚΑΪ, του ομίλου που συνολικά έλαβε περισσότερο από ένα εκατομμύριο ευρώ για τις καμπάνιες της πανδημίας.

Επομένως, ο κ. Μητσοτάκης σήμερα δείχνει ως υπεύθυνη για το μπάχαλο και τις αδικίες την Initiative Media. Αρα, όλοι εμείς που ετοιμαζόμαστε να προσφύγουμε στα δικαστήρια θα ζητήσουμε τα χρήματα που δικαιούμαστε και όλα τα διαφυγόντα κέρδη (και οτιδήποτε υποδείξουν οι νομικοί σύμβουλοί μας) από μία πολυεθνική εταιρεία, την Initiative Media.

Θα κληθεί η Initiative Media να απαντήσει σε ερωτήσεις σαν αυτή: Γιατί, για παράδειγμα, ο «Φιλελεύθερος» (2-3.000 φύλλα) και το Liberal.gr με τους 95 εργαζόμενους πήραν 180.000 ευρώ, ενώ «Η Εφημερίδα των Συντακτών» (15.000 φύλλα μόνο στη σαββατιάτικη έκδοση και συνολικά 30.000 φύλλα στις καθημερινές) και η efsyn.gr με τους 129 εργαζόμενους πήραν το 1/5, δηλαδή 40.000 ευρώ;

Γιατί στο Kontra Channel έδωσε 30.000 ευρώ, ενώ στο ομοειδές και ανταγωνιστικό Action 24 έδωσε 140 χιλιάδες ευρώ; Μήπως επειδή το Kontra είναι αντιπολιτευτικό, ενώ το Action24 φιλοκυβερνητικό; Μήπως η Initiative Media, αν ισχύουν όσα λέει ο πρωθυπουργός, θέλει να πριμοδοτήσει τα φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ; Και όλα αυτά με δημόσιο χρήμα, δηλαδή με τους φόρους όλων μας;

Είπε και κάτι άλλο ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ 100.3, που παρουσιάζει ενδιαφέρον: «Η λίστα δόθηκε στη δημοσιότητα, μόνο όταν ήμασταν βέβαιοι ότι πληρώθηκαν τα ποσά και πληρώθηκαν για καταχωρίσεις οι οποίες πραγματικά έγιναν». Δεν ξέρω αν είναι ανενημέρωτος ο πρωθυπουργός ή παραπληροφορεί εν γνώσει του.

Στην «Εφημερίδα των Συντακτών» δεν έχει εξοφληθεί ακόμα όλο το ποσό της καμπάνιας. Ακόμα και αυτά τα ψίχουλα που της έδωσε η Initiative Media δεν τα έχει πάρει στο σύνολό τους η εφημερίδα μας. Τι συμβαίνει, αλήθεια; Πληρώθηκαν οι άλλοι κι εμείς όχι; Δεν πληρώθηκαν όλα τα ΜΜΕ, οπότε ο πρωθυπουργός έλεγε συνειδητά ψέματα; Δεν πληρώθηκαν όλα τα ΜΜΕ, αλλά ο πρωθυπουργός είχε λανθασμένη ενημέρωση από τους συνεργάτες του;

Κοινοποίησέ το!

Comments (0)

to-top