Οι υποτιθέμενοι διάλογοι των μηχανοδηγών, που σέρβιρε η κυβέρνηση στα δελτία, τις πρώτες κιόλας ώρες μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, ήταν μονταρισμένοι και παραποιημένοι!

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΑ

Τι αποκαλύπτεται σήμερα 24-3-2024, από την εφημερίδα “Το Βήμα”; (του Βαγγέλη Μαρινάκη, βεβαίως, βεβαίως…) Ότι τα βίντεο με τους διαλόγους, που σέρβιρε η κυβέρνηση στα δελτία, τις πρώτες κιόλας ώρες μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, ήταν παραμόνως μονταρισμένα και παραποιημένα.

Οι εργαζόμενοι μηχανοδηγοί κατήγγειλαν από την πρώτη στιγμή την μονταζιέρα του ηχητικού: «Έχουμε κανονική “κοπτοραπτική” στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά, είτε στο GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών, είτε την ώρα που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ. Είναι δυνατόν 8-10 ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα να υπάρχει συνομιλία σταθμάρχη – μηχανοδηγού, που αποτελεί αντικείμενο προανακριτικής έρευνας, στο Youtube;». Τώρα δικαιώνονται ξανά! Ποιος και γιατί “πείραξε” το ηχητικό;

Δείτε το βίντεο:

 

Μια, οποιαδήποτε κυβέρνηση που ΔΕΝ θα είχε εμπλοκή σε αλλοίωση στοιχείων, θα δήλωνε ότι «οι καταγγελίες θα ερευνηθούν», αφού (όπως αναφέρει το άρθρο) επισήμως το Κράτος παρέλαβε τα αρχεία 3 μέρες μετά την αλλοίωση, αρά «επισήμως» θα ευθύνονταν άγνωστοι.

ΑΛΛΑ…

Η ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου είναι καταδικαστική για το περιεχόμενο του άρθρου, ΠΡΙΝ καν ερευνηθεί η καταγγελία! Είναι από τις φορές που η άρνηση είναι η πιο σίγουρη επιβεβαίωση!

Δείτε το βίντεο:

Το χειρότερο όλων είναι ότι ο μάρτυρας, πρώην στέλεχος του ΟΣΕ, που ζητούσε να καταθέσει για την αλλοίωση των ηχητικών βρήκε τραγικό τέλος, σε μυστηριώδες τροχαίο, προτού καταθέσει όσα γνώριζε!

Στις 27 Απριλίου 2023, 27 μόλις μέρες μετά τα Τέμπη, σκοτώθηκε σε ένα «περίεργο» τροχαίο ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης, Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος της κυκλοφορίας συνολικά όλου του σιδηροδρόμου. Ο Χρυσάγης συγκρούστηκε με την μηχανή του με δυο διαφορετικά αυτοκίνητα, στο Λαγονήσι, 3 μόλις μέρες πριν καταθέσει στον ανακριτή σημαντικά στοιχεία παραποίησης των ηχητικών ντοκουμέντων ανάμεσα στους σταθμάρχες και τους μηχανοδηγούς στα οποία τον ανάγκασαν να συμμετάσχει.

Δείτε το κείμενο του προτού διαβάσετε την ανακοίνωση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου:

“Το σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Το ΒΗΜΑ της Κυριακής» αποτελεί δημοσιογραφική κηλίδα στην ιστορική πορεία της, καθώς προβάλλει σενάρια συνωμοσίας γύρω από τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών, που πληγώνει όλους τους Έλληνες. Θα περίμενε κανείς από ένα έγκριτο έντυπο να μη καλλιεργεί ανυπόστατες θεωρίες περί «μονταζιέρας» προκειμένου να αναδειχθεί , υποτίθεται, ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραγικό δυστύχημα. Γιατί ο ρόλος αυτός είναι, δυστυχώς, προφανής και έχει αποδειχθεί από όλα τα έως τώρα στοιχεία. Μαζί, βεβαίως, με μία σειρά και από άλλες πτυχές, τις οποίες ερευνά η δικαιοσύνη. Άλλωστε, αν διαβάσει κανείς με προσοχή το ρεπορτάζ αντιλαμβάνεται ότι και η ίδια η εφημερίδα ουσιαστικά παραδέχεται όχι μόνο ότι δεν υπήρξε καμία προσπάθεια συγκάλυψης, όπως ο παραπλανητικός τίτλος αφήνει να εννοηθεί. Αλλά ότι, αντιθέτως η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της Ελληνικής Αστυνομίας έχει διαβιβάσει ακέραιο το σύνολο των ηχητικών καταγραφών του ΟΣΕ στις ανακριτικές αρχές ώστε να διεξάγουν με αποτελεσματικό τρόπο την έρευνα τους για την αναζήτηση της αλήθειας. Σε τέτοιες στιγμές απαιτείται από όλους σεβασμός στην αλήθεια, ειλικρίνεια στο πένθος και εμπιστοσύνη στην ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Δεν έχουν θέση θεωρίες συνωμοσίας, δηλητηριώδεις φήμες και εύκολοι εντυπωσιασμοί. Και σε αυτήν την προσπάθεια σοβαρή ευθύνη έχουν και τα μέσα ενημέρωσης.”

Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *